(。◕‿◕。) RAIH PRESTASI



Assalamu'alaikum. Di dalam blog ini terdapat sekumpulan materi sekolah maupun kuliah. Ingin usul materi lain?
Silakan tinggalkan komentar / isi guest book di sidebar sebelah kanan ya.
Bagi-bagi ilmu sambil cari rezeki. Bismillah. Kami menjual aneka gamis, baju couple, sandal karakter, garskin HP, garskin notebook / laptop, stiker pengiriman, desain brosur, dll. Minat? Just comment. :)

Warm regards

-Ririt & Riana-

Kursor

Cute Hello Kitty 13

Senin, 12 November 2012

CONTOH NASKAH PEMBAWA ACARA dalam Bahasa Jawa

Berikut ini adalah contoh naskah pidato/ MC/ Pembawa Acara/ Host/ Protokol dalam Acara Perpisahan Sekolah versi Bahasa Jawa. Mulai dari acara pembuka sampai dengan cara mempersilakan orang lain untuk berpidato.
Ingin versi Bahasa Indonesianya? Just leave comment :-)



TULADHA PRANATACARA ING ADICARA PEPISAHAN SEKOLAH (BASA JAWI)

Assalamu’alaikum wr.wb.
Kawula nuwun. Ingkang kinurmatan Bapak Kepala Sekolah sarta Bapak Ibu guru. Ingkang kula urmati para tamu undangan wali murid tuwin para kanca/ kadang nunggil pawiyatan ingkang kula tresnani.
Langkung rumiyin sumangga kita sami ngaturaken puja-puji syukur dhumateng ngarsanipun Gusti Allah Ta’ala, ingkang sampun kepareng paring kanugrahan arupi kasarasan jasmani lan rohani sahengga ngantos wekdal punika panjenengan sadaya dalasan kula saged hangrawuhi undangan wonten ing tata adicara pepisahan siswa kelas III.
Kaping kalihipun mugi-mugi, salawat salam tansah kunjuk dhumateng kanjeng Nabi Muhammad SAW, sumangga ing adicara pepisahan siswa kelas III punika kawiwitan kanthi maos Basmalah, Bismillahirrohmanirrohiim. Mugi-mugi Gusti Allah tetep paring barokah sahengga lampahing adicara punika saged lumampah kanthi rancag engga paripurna.
Bapak tuwin ibu guru, kanca-kanca lan para undangan ingkang dahat kinurmatan
kula ingkang jinejer pinangka pranatacara, keparenga langkung rumiyin badhe hangaturaken menggah urut reroncening adicara ingkang sampun sinanggit dening para kadang panitia.
  • Tinarbuka kanthi waosan basmallah sesarengan sampun kaleksanan.
  • Kalajengaken waosan ayat suci Al-Qur’an
  • Adicara salajengipun tanggap wacana saking Bapak Kepala Sekolah
  • Tanggap wacana saking siswa kelas II
  • Lan kasambet tanggap wacana saking siswa kelas III
  • Panutup lan do’a mujudaken reroncening adicara ingkang pungkasan.
Bapak tuwin ibu guru, kanca-kanca lan para undangan ingkang dahat kinurmatan, mekaten reroncening tata adicara pepisahan siswa kelas tiga ing siang/ ratri wekdal punika, murih rancag lampahing adicara ingkang salajengipun inggih punika waosan ayat suci Al-Qur’an dhumateng kadang _____________ ingkang sampun piniji murih kaleksananing sedya papan lan wekdal kasumanggakaken.

KLIK UNTUK MELIHAT CONTOH NASKAH PEMBAWA ACARA BAHASA JAWA DALAM ACARA KHITANAN 

Want to search something in this blog?

34 komentar:

  1. thanks ya ..
    bener2 ngebantu bgt ..
    aq emang cari yg singkat , cz bsk aja udah d.kumpulin .. nggk mngkin klo cari yg panjang :D hhehe ...

    fighting bwt admin ny aja and thanks :D

    BalasHapus
    Balasan
    1. Wow, glad to heart that! Sama-sama. Kami senang bisa membantu tugas dari bapak/ibu guru.
      Thank's for the support. We appreciate it so much. :)

      Hapus
  2. thanks. makasih banyak. dari tadi nyari akhirnya ketemu ini. bener ngebantu. makasih ^^

    BalasHapus
    Balasan
    1. Sama-sama ya. Senang bisa membantu :)
      Terimakasih juga telah berkunjung ke sini ^_^

      Hapus
  3. thanks you kak.. akhirnya aku selesai cari tugasnya :)

    BalasHapus
  4. Terima Kasih Banyak........ membantu sekali untuk tugas bahasa jawa........ hehehehehe...........

    BalasHapus
  5. wah, matur nuwun sanget, mbak Ririt

    BalasHapus
  6. Assalamualaikum mbak.. saya mau minta izin mencuplik materi pranatacara untuk tugas basa jawa nggih. mau saya tambahkan beberapa materi sebagai pelengkap. maturnuwun nggih mbak, ini membantu sekali :D

    BalasHapus
  7. itu yang ada ________ itu apa yah?

    BalasHapus
    Balasan
    1. ________ itu diisi dengan nama orang dek sesuai dengan job descya masing-masing yah adek.

      Hapus
  8. Makasih udah mau berbagi..

    BalasHapus
  9. kak ijin copas ya??? buat tugas..

    makasih.. :)

    BalasHapus
  10. cari yang panjang, tapi yaa... bisa dijadiin refrensi lah... ini jawa nya bagian mana ya kak ? soalnya ada kata-kata yang nggak pernah aku denger ? thanks ya kak ;)

    BalasHapus
  11. makasih ini buat ujian praktek bhs,jawa nuwun yo !!

    BalasHapus
  12. Balasan
    1. Den . Ojo ngomong kowe nganggo teks iki nggo ujian praktek-_____- aku meh nanggo jeee

      Hapus
    2. Waduh bahaya ini wkwk *ikut nyimak* :D

      Hapus
  13. Jual garskin hp? Boleh gambar sendiri? :)

    BalasHapus
    Balasan
    1. Iya jual kak. Bisa gambar sendiri (custom). Pakai foto juga bisa ^_^
      Klik di sini ya JUAL GARSKIN MURAH BERKUALITAS

      Hapus
  14. thank admin .....bermanpaat ..mbok bilih wonten kekilafan anggen kulo ngatur...... kulo nyuwun lumunturing samudro pangaksami.............

    BalasHapus
  15. 'buat pranata cara dalam rangka hari kartini atau PHBN/PHBI donx,,

    BalasHapus
  16. akhirnya dapet pranatacara yg agak pendek O:) sangat membantu ini kak:))

    BalasHapus
  17. akhirnya dapet pranatacara yg agak pendek O:) soalnya suruh dpresentasikan juga:3 males baca teks yg panjang2 :V

    BalasHapus
  18. Matur nuwun ini sangat membantu, ijin copas juga yah

    BalasHapus

Pembaca yang budiman.
Silakan tinggalkan komentar.
We'll be glad to respond your comment(s). ^_^

Copyright© All Rights Reserved ayoraihprestasi.blogspot.com